Punkt!

Jag har fått en massa mer anonyma kommentarer ang ett tidigare inlägg.
Jag godkänner inte dom, och inga fler för den delen, för diskutionen är SLUT!
Det finns inget mer att diskutera, alla har olika åsikter.
Men sanningen om allt som har varit är det bara två personer som riktigt vet,
jag och han. Punkt!

Igår kväll va jag uppe hos grannen, fikade, surrade och hade jätte trevligt.
Vi hade även tvättstugan =) Blev väl kvar där till runt 24- tiden.
Hade ju tänkt färga min underbara hatade utväxt igår också,
men så blidde ju inte fallet.
Så jag får göra det idag ist!

Vaknade vid 9 idag och kände mig sååå utvilad,
så jag trodde att jag hade fått en god natts sömn,
som jag inte har haft på lääänge.
Men tydligen så har jag inte sovit så gott som jag trodde.


Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Helt rätt gjort! :)

2009-10-04 @ 22:15:43
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0