Snusksnask

Ja jag är väl lite av en tidningsnarkoman,
nu har jag lus läst Aftonbladet, och jag stötte på denna
artikel om "
Snusksnask"

Helt ärligt, skulle Tindra komma hem med en påse
av denna sorts godis så skulle jag nog inte kunna
hålla mig från att skrika ut mitt skratt och vrida mig i kramper.
Värre tycker jag att det är med choklad cigaretter och lakritspipor.
Det skulle trollet däremot ALDRIG få ha.
(det räcker med att hon snor mina cigg i smyg,
och låtsasröker. )
Jag förstår inte att så fort det handlar om något könsorgan eller liknande,
så blir det ramaskri och det är tabu, hemskt och äckligt. fy fy fy!
Allt sånt relateras till sex, och sex är en skam, en synd.
Döden ska ta dig om du har sex.
Varför liksom?
Men att barn springer omkring med en chokladcigg/lakritspipa
i munnen och låtsas röker, är helt okej?

Det kommer jag ihåg själv, när man va världens coolaste brutta
i 10-11 års åldern, "Gänget" gick ner på Jam jam och köpte ett paket
cigg, chokladcigg, givetvist. Cool som man va satte man den i munnen
och gick runt på stan och "rökte". Fan vad läcker man va!

Tindra får hellre äta sega snoppar och skumsnippor
än "röker" en chokladcigg!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack! :)

2009-10-30 @ 20:50:34
URL: http://ieeh.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare...

Det är väl uppenbart att ingen egentligen skall få lära sig något om sex? :) Finns/Fanns ingen speciell sexual-information när man går/gick i skolan t.ex.



Snart blir det nog förbjudet att hångla när det finns möjlighet att ett barn kollar. Detta eftersom att kyssar, beroende på situation, kan vara sexuella.



Äh, det är lika bra att hela Sverige konverterar till Islam så att alla kvinnor blir "tvungen" att gå i slöja och att männen går i nå skynken. =)



Ironi

2009-10-31 @ 12:41:20
Postat av: Cicci

Haha, jag håller helt med dig, Trogen läsare =)

2009-10-31 @ 15:57:37
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0