Utgång

Igår blev det en helt spontan och oplanerad utgång.
Jag kom på att varför ska jag sitta hemma själv en lördag kväll,
och tvätta dessutom.
Jag va såå himla sugen på att gå ut, men jag fick ju inte tag på nån!
Sen så berättade Lammet att han skulle ut, så det blev att jag följde med han och hans kompisar.
Satt först hemma hos Lammet, sen begav vi oss ner till Irish.
Mycket trevligt måste jag säga =)

Jag måste ha blivit kastad i väggen inatt när jag sov eller nåt,
hela vänster sida av kroppen värker så jag dör snart!
Axeln gör såå ont, och vänster sidan av ryggen gör också skit ont.
Jag kan knappt gå rakt! Och allmänt känt är väl att jag får så fruktansvärt
ont i mina knän dagen efter. Konstigt!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och bli människa igen,
sen får jag hoppas på att jag blir körduglig så jag kan åka
till Ica och köpa cigg. Tror jag ska köpa mig en kyckligrulle
på Pizzan också. Idag behöver jag mat känns det som :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0