Vad är det?

Jag funderar starkt på att gå och kolla upp Tindras hörsel.
Antingen så har hon börjat höra fruktansvärt dåligt,
eller så hör hon bara det hon vill höra.
Oftast när man pratar med henne och man har pratat klart och väntar på svar,
så kan hon kolla på mig som om jag vore dum i huvudet och fråga,
Vad är det? Så får man upprepa det man sa! Och det är inte ovanligt att proceduren upprepas igen och igen och igen, med frågan, Vad är det?
Jag blir tokig! Men samtidigt har jag för mig att jag har läst någonstans om att barn kommer i en sån period, 
när dom liksom hör det dom vill höra. 
Någon som vet? 
Jag är sååå gudomligt less på att upprepa saker 100 gånger!  
Och varje gång få höra, Vad är det?

Annars är det hur uuunderbart som hellst att trollet är hemma.
Hon ska få ta sig en liten lur nu, när hon vaknar måste jag på AF
en snabbis. efter det åker vi nog till landet, skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Carro

Äh Tindra har ju samma "fel" som Savannah, Kopplar bort det som inte är intressant :D

2009-10-19 @ 13:04:57
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: JossaN :d

Snygg blogg :) Kommentera gärna min om du hinner och om du har lust :D



2009-10-19 @ 13:53:33
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Caroline

Min lillasyster höll på så när hon var liten. Först trodde dom att det var en "fas" som dom flesta barn hamnar i kring den åldern. Men hon slutade inte. Till slut fick dom kolla upp det hos en doktor och fick skölja öronen, men det hjälpte inte. Så till slut upptäckte dom att trummhinnan var för liten och hon fick operera öronen.

Tror kanske inte att det är så i Tindras fall, utan hon är nog i en sån period. Men går det inte över så skulle jag kolla upp det :)

2009-10-19 @ 18:01:40
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: mini

Hej söt blogg =)

Vem är hetast? gå in på min blogg och kommentera ditt svar!

2009-10-19 @ 18:17:09
URL: http://jenniferaniston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0