Yr

Imorse va jag så himla yr, klockan ringde som vanligt kl 7.
Men jag vart så irriterad att jag hade glömt att stänga av alarmet,
eftersom det va Lördag. så jag stängde av det och skulle somna om när jag kom på att det är ju bara Tisdag.
så jag ställde om klocka på 7 min över. (Brukar Snoza kl med 7 min mellanrum)
Vaknade 7 min över, och samma procedur upprepades.
Så jag fick ställa om klockan ytterligare en gång, till 14 över denna gång.
Vaknade 14 över och stängde av klockan, så jag fick snällt ställa om den till 21 över,
då klev jag upp. så ist för att snoza klockan 3 gånger, fick jag ställa om den 3 gånger.
Lite irriterande måste jag säga :p

Tindra fick ett koppel av momma igår till Rory, Hälge eller Nino.
Välj själv ett namn. Rosa va kopplet iaf :p
Han är van att hoppa in i buren för att uträtta sina behov,
men igår när lilla diktatorn hade han i koppel och vägrade låta han hoppa in i buren
så resulterade det i, kaninlortar ÖVERALLT!

Så när jag skulle dammsuga så va självklart dammsugarpåsen full, till bristningsgränsen.
Jag letade febrilt efter påsarna, i alla skåp, lådor och förrådet utan att få nån större framgång.
Till min stora lycka så hittade jag ett paket påsar till slut, 
men till min stora besvikelse så va det till den gamla dammsugaren.
Jag fick ett litet utbrott då.
Men sen kom jag på att jag kunde ju klippa till påsgrejen så den skulle passa,
sagt och gjort! Det gick utmärkt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0