Avslutat kapitel

Från och med nu, är en viss person historia.
Ett avslutat kapitel, för han ska inte få smutsa ner mitt liv eller min blogg något mer,
han är defenitivt inte värd det.
Så nu i dagarna kommer det mesta om honom att tas bort från min blogg.

Han vet vem han är och han vet vad han har gjort.
Det är han som får leva med det på sitt samvete.

Och eftersom han har spärrat min telefon,
så hör jag av mig till er som ska få mitt nya nummer,
det blir någongång under nästa vecka.

Sen så vill jag säga det att eftersom han har hotat mig med diverse grejer,
och sa att jag är för dum för att förstå att jag ska vara rädd för honom.
så vet ni det att om det skulle hända mig något så vet nu alla vem som ligger bakom det.
Tur är ju iaf att jag har samtalet inspelat och sparat,
det går väl under olaga hot kan jag tänka mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0