Babbel

Igår spenderade jag dagen med Carolina, trots under annorlunda omständigheter hade vi jätte trevligt och kul, måste jag säga! Dagen gick så himla snabbt, och som vanligt vart det en massa surr och cigaretter!
Tindra gumman va på landet med momma, hon hade nog inte uppskattad att vart med oss på stället vi va.
Så hon fick härja på landet =)

Senare på kvällen körde jag och Tindra 4-hjuling.
Det va så himla skoj, och Tindra ville åka mera och mera =)
Får se om vi stannar kvar på landet idag,
om vi kanske frågar grannen om vi får ta en runda!

Iaf, så efter att trollet hade lagt sig,
så for jag till stan en stund.
Till Fjortis Johan för att vara mer exakt,
för jag kom därifrån med 7(!!!) sugmärken! 
Jag va hyffsat upprörd kan jag tala om! 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

haha va fan sugmärken , jävla snorhan

2009-09-01 @ 14:08:56
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Britta

Hälsa mamma att det var öppet på IKEA till kl.7 i söndag haha......dom har börjat haft öppet lör-sön 1 timme längre....

2009-09-02 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0