Blondin? Javisst!

Jag har varit med om världens roligaste grej, fast som dumförklarar mig ganska mycket.
Men vet ni vad, man måste bjuda på sig ibland =)

Vita faran har haft ett dåligt däck hur länge som hellst,
och jag har pumpat och pumpat däcket. eller inte jag, jag har ju fått andra att göra det.
Men iaf, den senaste veckan, eller kanske två veckor har det låtit lite konstigt när jag har kört,
och den har varit lite ostabilare än vanligt.
Men jag har inte tänkt så mycket på det, utan jag har bara tutat och kört.
Har tänkt att kolla däcket, men jag har alltid glömt bort det.

Så förut när vi kom till mamma tyckte jag att det såg ut att vara lite väl lite luft.
Så jag sparkade lite på däcket, och vad visar det sig?
Jo det är totalt punka, finns inte en gnutta luft i däcket.
Så, så har jag kört omkring ett bra tag :p Haha! 
Jag skyller på att jag är ju faktiskt egentligen blond.

Mammas snälla granne va så snäll och bytte däck! 
Tur att det finns folk som kan =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ber om förlåtelse om det är så att du tycker att det framstått så. :( Men som jag också skrev i min blogg är att jag har absolut inget med det att göra. Jag ville bara skriva av mig. Jag har aldrig i världen sagt att Tindra inte skulle trivas hos dig?! Men jag skrev bara att jag inte förstog varför det skulle vara så omöjligt att ha Tindra varannan vecka, det var en tanke och en fundering jag hade. Och du har helt rätt Jag känner inte Tindra bättre än vad du gör, och kanske inte Jonas heller, men har han fått chansen till det? Vi har delade uppfattningar om detta och så kommer det alltid att vara. Jag hade en fundering och det var inte alls min mening att jag skulle få det att framstå som att hon inte ville vara med dig. För jag vet att hon vill vara med dig. Men min fundering grundade sig i att vem av er har egentligen rätten att säga att hon ska vara mestadels hos en förälder? Jo du tar dig den rätten, är det för att du tycker det är bäst för Tindra? Men vem säger då att hon inte mestadels skulle vara hos Jonas och hos dig varannan helg? Då påstår du dig alltså vara bättre fö Tinra än vad Jonas är el? Men jag tar bort mitt blogg inlägg så slipper det bli mer missförstånd. Det var inte min mening att hänga ut någon, som sagt detta grundades av en tanke och det var inte tänkt att det skulle bli en sån uppståndelse.



Förlåt!

2009-09-22 @ 16:16:42
URL: http://ieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0