Mitt hjärta

Vad underbart det va att få hem mitt hjärta idag!
Märktes att hon har saknat mig, hon skrek rakt ut när jag kom och slängde sig runt halsen på mig och jag fick världens längsta och hårdaste kram och 100 pussar. Så tom fröknarna började smått skratta och frågade Tindra om hon hade saknat mig, och hon utbrast Jaaaaa!
Hon vart så glad så hon visste inte vart hon skulle ta vägen, hon hoppade och babblade okontrollerat och kramade mig om vartannat. Det är kärlek det =) 






Ur so sad maybe you should buy a happy meal
Ur so skinny you should really super size the deal
Secretly you're so amused
That nobody understands you


Jag äääälskar den här låten ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0