Lustig

Jag har fått en lite lustig kommentar, och som vanligt är det en feg skit som inte kan stå för vem han/hon är!

------------
Granne till J o hans ex:
Men du.. DU borde aldrig ha blandat dig i en redan existerande relation, i synnerhet en relation som det finns barn i!

Det finns ett uttryck som heter "det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra".

Stämmer väldigt bra in på dig tycker jag...

Visst, J har sin skuld men det tar inte bort DIN.
Detta är ett gammalt inlägg och jag är MYCKET nöjd med att se att J och hans ex har en mycket god relation och samarbetet kring deras gemensamma barn fungerar utmärkt!

Så är det någon som förmodligen käner sig blåst nu så är det nog du.
Du fick precis vad du förtjänade!

Hoppas du lärt dig att inte leka med andras leksaker.

Tack för ordet.
----------

Så jag undrar, är det mitt fel att han va otrogen?
Är det mitt fel att han levde i ett känslolöst förhållande?
Är det mitt fel att han sa att han va på väg att flytta ifrån henne, redan INNAN vi träffades? 
Och att jag ska hamna i helvetet, ja det är väl din lilla åsikt.
Och det är ju jätte bra för deras dotter om dom har blivit sams!
(Men det är verkligen INTE min sak!)
Men sen så undrar jag en till sak,
vad har jag blivit blåst på?
Vi har haft ett underbart förhållande (oftast), jag har älskat honom fruktansvärt mycket,
och han älskat mig lika mycket om inte mer tom.
Han har inte bedragit mig. vad jag vet iaf, och jag har väldigt svårt att tro att han har gjort det.
Fick vad jag förtjänade? Vad menar du då? 
Det var jag som tog beslutet om att vi inte kunde fortsätta vara tillsammans.
Pga att vissa saker inte kommer att funka i längden.. Och andra grejer som redan har blivit diskuterade.
Men som jag har nämnt tidigare, Han är ett avslutat kapitel i mitt liv.
Men han kommer nog aldrig glömmas just pga att vi har haft sååå mycket roligt, 
och såå himla underbart!  

MEN! jag vet inte vilken syn du har på människor, men jag anser inte att människor ska liknas med leksaker (Då borde du också hamna i helvetet).
Sen så tycker jag att din kommentar är rätt så patetisk.
Det märks TYDLIGT att du inte har en aning om vad du snackar om.
Känner du att du skulle vilja veta något mer, eller vad som hellst..
så mejla mig gärna, [email protected]
Eller så kan du vara en liten fegis och slänga in en anonym kommentar, valet är ditt!
Men på sättet du skriver, så kan jag tänka mig att du inte är en granne...

Och du, jag ångrar INGENTING, så det kan väl vara värt att hamna i helvetet!

Tack för ordet ;)


Kommentarer
Postat av: MARIELLE

fin blogg du har :)

2009-10-01 @ 14:30:40
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Postat av: Carolina

Fin blogg!:)

2009-10-01 @ 15:57:44
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: granne till J o hans ex

Jag väljer precis som många andra att vara anonym därför att det helt enkelt känns bäst så. Har inte med feghet att göra. Dessutom är jag nu mer granne till J och inte hans ex iom att hon har flyttat o han nyss flyttat tillbaka till området.



När jag skrev "det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra" och "lek inte med andras leksaker" så är det naturligtvis LIKNELSER.

Alltså inget som skall tas ordagrant.



Jag menar bara att det är SÅ synd att kvinnor ska sabotera för varandra såååå ofta.

Varför???



Om inte J hade tillräckligt mycket vett i kroppen vore det inte fel om du hade haft det istället.



Det jag inte gillade var ditt nedsättande uttryck om hans ex.. Att hon förnedrade sig och att hon verkade desperat osv..

Tro på fan att hon var det! Men den/dem som förnedrade sig var i mitt tycke du och J inte hon.



Förresten, varför skriver du inte ut en ursäkt till J här.? Jag VET att du fått reda på att han ALDRIG uttryckt sig illa om din dotter. HUR tror du han mår nu? Det är det minsta du kan göra för honom anser jag och många med mig.



Tack för ordet.



2009-10-01 @ 18:42:51
Postat av: Cicci

Ja det kanske känns bäst att vara en feg skit!



Jag hade väl så mycket mer än henne, både fysiskt och psykiskt, så därför ville han väl hellre vara med mig. och det är ju fullt förståeligt! Jag personligen tycker, och jag tror nog att han håller med mig i den saken, att vi har inte förnedrat oss. vi hade det jätte bra. Medans hon kom som ett desperat gehu i mellanåt till mig, och slog önder hans bil osv osv.. listan kan göras oändlig. men det är inget jag behöver sitta och ta upp nu, för det som har varit har varit.

Och du, det sägs ju att förbjuden frukt smakar alltid godast ;)



Och sen har jag INGET att be om ursäkt för!

Bara för att HAN säger att han inte har sagt något, ska jag tro på det? För jag har ju inte hört det ifrån personen som har berättat det.

2009-10-01 @ 20:17:40
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: petra

att folk orkar lägga sig i vad du skriver och inte! livet är inte rättvist allid! att han valde dig i stället för x:et är väl inte ditt fel? äh skit i vad andra skriver, folk som sitter och snokar runt på bloggar för att dom har så tråkigt liv själv. Stå på dig cissi jag tycker det är jätte kul at få läsa om dig och Tindra. Mvh Petra

2009-10-01 @ 20:21:08
Postat av: granne till J o hans ex

Ja du... Självgod är du i alla fall.. "Jag hade väl så mycket mer än henne fysiskt och psykiskt" jösses...



Visst smakar förbjuden frukt gott, men man lär sig med åldern och livserfarenhet hur man vill leva sitt liv och hur lågt man är villig att sjunka, tror mig du kommer att märka det :-)



Ok, vill du inte be om ursäkt för det så helt ok.

Fast han är i mina ögon värd det.

Det är ju knappast han som skriver lappar och skriker i brevinkast va?



Väx upp nu Cissi...



2009-10-01 @ 21:26:11
Postat av: Cicci

jaja, dina åsikter!!



Lämnar lappar i brevinkast? Det va en telefon!

Skriker i brevinkast? Neej! Jag har varit där en gång, då jag lämande telefon. då va inte han hemma, så varför skulle jag skrika i ett brevinkast då?

Och varför göra det överhuvudtaget, vill jag säga eller skrika nåt så kan jag göra det rakt upp i hans ansikte.. varför göra det genom ett brevinkast??

2009-10-01 @ 21:31:26
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: michelle

herregud, folk är för dumma alltså.

2009-10-01 @ 22:09:02
URL: http://lovemychaos.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt allvarligt... de här mellan dej å johan har ju fått sånna ovärkliga proportioner att det liknar ingenting...

är otroligt facinerad över att ni reagerar på detta sett för saker ni hör från andra..fantastiskt

men idag kan ja förstå att det kan vara svårt att sätta sej ner å prata ut lugnt å sansat men det är just det ni skulle behöva för att det som har sagts är ju totalt överdrivet mot värkligheten....

2009-10-01 @ 22:53:23
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Det finns ett talesätt som lyder "Sköt dig själv och skit i andra". Det tycker jag att somliga borde ta fasta på. Cicci får skriva precis det hon vill på SIN blogg. Om det sen finns människor som har problem med det så har jag ett tips till er: Sluta läsa! Och har ni något att säga så stå åtminstone för det och sluta gömma er bakom signaturen "Anonym". Säg vad ni vill, men det är och förblir FEGT att inte stå för det man skriver!



Cicci, jag tycker både du och J är fina och trevliga människor. Vad som exakt har hänt mellan er har jag ingen riktig koll på, och det är inget som jag tycker att jag har med att göra, och ingen annan heller för den delen. Men visst är det tråkigt att det inte funkade så bra mellan er. Såklart är det så att vissa helt enkelt inte funkar tillsammans och så måste det få vara. Då är det bättre att gå åt varsit håll som ni nu har gjort om jag förstått rätt.



Jag tycker det är bra att du skriver av dig i bloggen, så behöver det inte gå ut över dom i din omgivning, eftersom det är helt frivilligt att gå in här och läsa :) Då kan du avreagera dig här och sedan vara glad och positiv "IRL" så¨att säga :) Hoppas allt är bra med dig och lilltjejen. Och bry dig inte om dom spydiga anonyma kommentarerna som droppar in. Gör som jag: Läs, skaka på huvet, radera och glöm :) Ha det så bra! Kram Erica

2009-10-01 @ 23:56:18
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: Cecilias mamma

NU FÅR DET VARA NOG!

Ibland upphör man inte att förvånas över hur underliga människor kan vara. Att uttrycka sig på detta vis som den påstående grannen gör, får mig att undra hur människor som hon/han tänker och Vilken är hon/han att döma? men det är klart att det finns perioder i ens liv när man inte kan fokusera sig på verkligheten. Jag vill ge dig ett råd: separera inte på etik och moral.

Och innan du kommer med dina löjliga påståenden så ta reda på fakta människa eller du kanske tror på människor som har ett "lögn-mönster",vad vet jag!



2009-10-02 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0