Halva dagen

Halva dagen idag har jag grubblat över livet.
Hur mycket ska en människa behöva bli sårad, av en massa ord?
Hur många gånger ska man behöva låtsas att orden aldrig har existerat?
Jag är inte mer än människa.. jag kan bli sårad jag med!
Andra halvan spenderades hos mormor och morfar,
med mamma.
Fikade underbart goda bullar!

Även att min älskade lilla älskling ringde mig idag, igen!
Åhh så glad jag blev!
Annars brukar trollet inte vilja prata med mig när hon är hos pappa sin.
men nu har hon ringt mig två dagar!
Åhh vad jag längtar tills i morgon!

Stumpan kommer hem vid 7 tiden,
för Jonas skulle tydligen börja tidigt.
Och tyvärr så måste hon åka på dagis en stund,
har en del saker att fixa i morgon!

Just ja, har glömt att berätta!
Jag så på fotboll igår! Alltså JAG gjorde det! (Hatar fotboll och sånt)
Men det va bara för att heting Zlatan va med.. ;D

Nää sängen nu!

Kommentarer
Postat av: chricke

säger bara zlatans mål! http://www.youtube.com/watch?v=1C7CtRn5BOU

2009-09-08 @ 01:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0