Ingen talan ...

Inte har jag nån talan i denna värld!
Så nu har jag gjort klart för pappa, att jag kommer köpa en spray burk
och lackera om hans nya bil. För den är röd!
Så jag sa att om han vaknade en dag och bilen va en annan färg,
så skulle han inte anklaga mig :p hihi..

Vart iaf kvar hos pappa och monica ett tag,
fast dom åkte bort. Så jag spelade Guitar Hero och hade det bra =)
Så snart ska jag bege mig bort till skönsmon.
Ska ev skjutsa Johans lillasyster till huddik.
Men vi får väl se...

Bite lite och vin blir det iaf,
och till Johans stora lycka så ska vi inte se twilight ikväll.
har lånat Män som hatar kvinnor, av pappa.
så vi får väl se om den är bra! 

Saknar trollet mitt så himla mycket.
har försökt få tag på Jonas för att prata med henne,
men som vanligt svarar han ju inte i telefon.
Jag blir en smula galen, så att säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0