Jag genom åren

Nu har jag nyss sett Idol, och jag hoppas att Moa(?) går vidare!
Jag verkligen älskar Oh Lauras låt, release me och jag älskar Moas(?) röst!
Det kändes som att jag skulle explodera inombords och tårarna ville välla fram.
inte vet jag om hon va så himla bra eller om det bara är för att mina känslor är verkligen som en berg och dal bana nu. Men det går väl förhoppningsvis över snart!
(Uppdat. Clara hette Idol- tjejen)

Till något helt annat,
hittade en massa bilder förut, från party tiden 2005. Ett från 2004 tom.
och gud vad jag har skrattat, vilka minnen!
Även att det va nån standardgrej att knäppa toa kort på varandra,
och i alla år har jag varit bomb säker på att jag lyckades klara mig undan det.
Men tji fick jag! Det fanns visst en toa bild på mig med :p
Så ni kan väl få se lite bilder på mig genom åren =)
(Men toa bilden håller jag nog inne :p)




2004


2005

2006
Första bilden är jag gravid i 6-7'e månaden (alkoholfri drink),
andra bilden har jag nyss fått Tindra!

 


Idag



Det är ju lite skillnad fast man inte tror det,
jag börjar nog bli gammal jag med :p


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare...

På bilden som visar "idag", ser det ut som att du gått ner X antal kilo i vikt. Ser väldigt smal ut i ansiktet.



Om du nu tillåter att jag säger så :)

2009-09-29 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0