Kändisdjungeln

Jag verkligen HATAR när det blåser!
Finns nog inget värre, eller jo, duggregn.
Jag kan bli så himla förbannad när håret blåser omkring, och man får grejer i ögonen.
Tog en promenad bort till Ica förut, och på Skönsmon blåste det ju ändå värre.
Det kom nån jävla psykopat utanför Ica och sa hej mamma till mig, så jag tittade lite konstigt på han.
Så började han fråga vem som är pappa till henne (Tindra), men det hade jag ingen större lust att svara på sa jag sa att det hade inte han nåt att göra med, så börjar han ställa en massa konstiga frågor, och sen om det va han som va pappa till Tindra. Jävla äckel gubbe! Usch!

Såg kändisdjungeln igår,
förövrigt så verkar jag vara den enda i sverige som följde det!
Och gud vad besviken jag blev när bond-lurken vann.
Jag höll stenhårt på Jannike!
Ja visst, folk säger att han är sig själv hit och dit och bla bla bla,
men han är ju såå överdriven med att vara "Sig själv" tycken jag!
Jag tål han helt enkelt inte, det är nåt med han som ger mig
äckel känslor! Det kan vara för hans ovårdade hår... 



                                                 Karl Petter? Nej Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0