Kanin

Jag har lovat trollet att köpa en kanin till henne.
Det skulle jag aldrig ha sagt, hon tjatar sönder mitt huvud om att vi ska åka och köpa en.
Mysigt med en liten kanin, jag är själv uppvuxen med kaniner.
Så det ska skruttan också få bli =)

Fast hellst skulle jag vilja ha en liten hund,
men tiden är inte rätt för det nu.
Och en katt kommer aldrig komma innanför mina dörrar.
Så det får bli en kanin.
Men vi får se om vi har den hemma, eller om det blir att den får vara hos momma.
Blir ju så bökigt när man ska byta i buren och man bor i lägenhet,
inte direkt så jag kan tömma den på baksidan.

Eller iofs, kan ju tömma i grannens brevinkast :p haha..
Men iaf, så vi får se när kaninen införskaffas.
Måste bestämma vart den ska vara först.

Vart köper man kaniner nuför tiden?
När jag hade kaniner, så fanns det på djuraffären som låg på trädgårdsgatan,
men det va ju många år sen dom stängde.
Finns det några fler djuraffärenr? Arken kanske har?
Tips tack! 




                                                                                       
                                                       You promise me heaven, then put me through hell
                                                       Darlin' you give love, a bad name


Kommentarer
Postat av: linda ruda

Heej! Vi har fått kanin uge vi,,fast det blev bara en,,vi får se vad det är för kön på den är det en tjej ska vi ha kvar henne,,hon är svart å heter pricken=) Jätte fin,,men som sagt vi vet inte än om det är en tjej är det en kille kan ni få köpa den då=) Kram på er..

2009-09-10 @ 13:01:24
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns kaniner både på arken, på Djurkompaniet nere vid Ica Maxi och på Djurmagazinet i skönsberg =)

2009-09-17 @ 14:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0