Knalligt

Blir en till snabbis!

Jag har blivit super sugen på att färga mitt hår i nån knallig färg.
Typ chock rosa, eller tok röd.
Men jag tror inte att jag kommer färga mitt hår så, men jag är såå sugen.
Jag vet inte vad som har tagit åt mig! Allt ska vara knalligt!

Det finns lite olika teorier om varför,
Johan tror att jag har nån form av 30- års kris.
Carolina tror att jag är gravid.
Jag tror att jag bara tycker om knalliga färger :p

Ska iaf försöka hitta mig ett knallgrönt diadem/hårband.
Så är det nån som har nåt tips om vart det finns,
tar jag gärna emot det! =)

Nu ska jag lägga mig på riktigt!




Kommentarer
Postat av: linda

glitter kan ha lite hel galna saker...

2009-09-07 @ 10:49:53
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0