Less men lycklig

Jag blir så less!
Det syns på engång i mitt ansikte när min sömn är helt ur balans,
det ploppar upp en oändligt massa oönskade finnar!
Dessutom blir jag kritvit i ansiktet och ser allmänt död ut.
(Tack gode gud för att det finns Make up!)
Så jag hoppas hoppas hoppas, att min sömn återgår till det normala snart!
Men har man ett grubbel huvud som sätter igång så fort man lägger huvudet på kudden,
så är det ju inte så lätt alla gånger!

Seeen kan jag meddela att jag världens lyckligaste!
Vägde mig förut efter duschen, och vad visar det?
60,1. snaaaaart är jag nere på 59!
Hihi! Jag är så himla glaaaad!

Synd bara att vi har lovat mamma att vi ska sova där,
det är bara mat som existerar för henne,
och hon drar ner mig i mat skiten också :p




Kommentarer
Postat av: Anna

HejHej, söt blogg :)

2009-09-30 @ 20:49:00
URL: http://pussannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0