Pixel

Har inte kommit till sängen än.
Har letat runt efter en vinter overall till Tindra,
fick ett reklam blad hem (jag som har Ej reklam)
Och såg en såå fin overall!


McKinley Pixel

Så ser den ut. Men jag har för mig att den fanns i Cerise och orange eller lila, eller nåt sånt! För den va verkligen super läcker! Den andra alltså! Och jag vill ju ha knalliga vinterkläder till trollet. Lättare att se henne när man hämtar henne på dagis, alla andra har blå, rosa, svart och brun! Förra året hade Tindra en knall cerise overall som man verkligen INTE kunde missa! Så jag hoppas att denna overall finns i Cerise och den andra färgen, såg ut som det i bladet. men har råkat slängt det. Och på hemsidan, hittar jag enbart denna =(


Ähh, sluta surrat från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0