Snusk gubbe?

Ända sen jag klev upp i morse har dom ältat om att den där Ulf Larsson är död, på radion! 
Gud vad less jag blir! Tur att han inte sjöng för då hade det ju varit det enda man skulle få höra på radion 5 veckor framåt. Jag tycker han såg lite grotesk ut när han gick ner i vikt, lite som en snusk gubbe.
Vissa personer ska vara tjocka. Men visst beundrar jag honom för att han lyckades gå ner i vikt,
det gör jag iofs med alla som klarar av att gå ner i vikt.
Jag vill också gå ner i vikt!

Folk klarar av att gå ner
200 kg,
men jag ska inte kunna gå ner 3-4 kg,
eller ja hellst 5-6. Eller varför inte 10 på en gång.
Undra om jag ska bli ekonomisk ett tag
så jag kan spara pengar så jag kan köpa
det där bantningspillret jag berättade om för ett tag sen,
Reductil har jag för mig att det hette!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0