Som vanligt

Har varit hos pappa och Monica och ätit gott och haft det trevligt.
Monica fyllde år idag, eller ja nu blir det igår, så det blev mumsig tårta också.

MEN! Som vanligt söp sig Johan full och jag satt nykter
och som vanligt blev han odräglig
och som vanligt spyr han galla över mig,
om hur dålig människa jag är osv osv. 
Och som vanligt är han noga med att poängtera
att han skiter i mig och han skiter i om det tar slut
för vi har endå ingen framtid.
Han säger allt som verkligen värmer.
Och som vanligt har jag tagit en rask nattlig promenad
ifrån Skönsmon hem till Östermalm.

Men just ja, allt grundar sig i att jag tyckte att det va tråkigt på Ikea idag.
Som vanligt är ALLT mitt fel!



Kommentarer
Postat av: isa

men lilla vännen då!! allt är inte ditt fel (inte för att jag vet hur han är men än då, allt kan ju inte bara var ditt fel!)

todde ni hadde löst alla problem!?

han kanske inte kan ändra sig, kanske bevisat nu? å vad du än gör så tänk inte att detta va sita gången, han lovar att bättra sig....då är du fast i en ond cirkel!



kramar från lilla mej:o)

2009-09-06 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0