Kvälls babbel

Har spenderat veckan hos mamma på landet.
Har haft det skönt och mysigt, jag och trollet har kört fyrhjuling igen!
Och Tindra älskar det, hon tycker att det är såå himla roligt och hon pratar konstant om det =)
Jag tycker också att det är rätt så roligt för att vara ärlig.

Idag har vi varit hos pappa och Monica, ätit gott och haft oss.
Sen så har jag lagt beslag på pappas lovely bil.
Ska ha den i morgon meeed :D Ska nämligen ut på ön och spendera
tid med Carolina, ska väl surra lungorna ur oss och samtidigt göra dom ännu svartare :p

Sen så måste jag tillägga att, det har aldrig varit så svårt att göra slut med nån som det är med Johan.
Jag känner lite att jag kan varken leva med eller utan honom.
Det va tex betydligt lättare att bryta med en viss person som jag råkar ha barn med,
trots att vi hade en familj, ett hem och ett barn tillsammans.
det enda jag kände då va frihet och lättnad. (Visst va jag väl en aning bitter, men av en helt annan anledning)
Jag och Johan har inget tillsammans, vad jag kan komma på iaf,
förutom ett år tillsammans, om man ska se det så. och ändå är det såå himla svårt!
Ibland kommer paniken över mig, och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Men som sagt, jag kan varken leva med eller utan honom
och det gör mig fullständigt galen!

Jag vägrar bli den där tjejen som säger att det är slut varannan månad,
och folk höjer inte på ögonbrynen tillslut.
Jag trodde inte pappa visste att det har varit slut 100 ggr mellan oss,
så idag när jag berättade kollade han bara på mig och frågade vilken gång i raden det va,
när jag sa att det va på riktigt nu, så frågade han bara, Igen?
Jag vill inte vara den tjejen som alla säger så om.
Jag har alltid hållit mig till att ett ex är ett ex, det finns en anledning till varför det tar slut.
Men varför ska det vara så svårt nu för?

Jaja, nu ska jag ta och dricka upp mitt vinglas sen ska jag sussa!



Kommentarer
Postat av: Carro

Välkommen till Klubben, Tro vi Lundstedt tjejer har svårt att komma ut den där klubben förutom att varje månad är det dock inte för mig , det är varanat år här , haha :D

2009-09-12 @ 08:16:37
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: linda ruda

Kärleken är svår hjärtat!



Kraaaam.. =(

2009-09-12 @ 12:22:07
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare...

Kan det möjligen vara så att du ser vissa saker hos Johan som du verkligen vill ha, men att du å andra sidan ser brister som di helst skulle vilja vara utan?



Kan det inte vara så att det under en period är så att han visar de sidor som du verkligen gillar och att allt är bra. Men att det efter några veckor börjar dyka upp saker som du stör dig på och då känner att du inte klarar av honom?



Finns många on/off förhållanden där man verkligen kommer och går varje månad. En anledning (talar utifrån egen erfarenhet) till detta är att man ser något som verkligen gör att man tycker om personen och att man inte vill låta denne gå. Man ger då förhållandet en ny chans för att man tror att det ska bli bättre. Därefter dyker samma problem som tidigare upp och man talar inte med varandra på ett tag. Efter ett tag börjar man tala igen och ovanstående upprepas, vilket inte fungerar i det långa loppet då uppenbara brister finns.



Observera att inget av ovanstående är skrivet för att kritisera eller på annat sätt skrivet för att jag "vet" hur du har det. Bara min personliga syn på saken. :)

2009-09-16 @ 01:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0