Hem ljuva hem

Idag åkte vi hem från landet.
Har haft det skönt och mysigt där, men hemma är alltid hemma
och det är här jag trivs bäst. Speciellt att få sova i min säng.
Trollets sov rutiner blir totalt rubbade där uppe också.
Så nu blir vi hemma tills trollet åker till pappa sin på Fredag.

Men när vi började närma oss Nacksta,
så började jag få ångest och en klump i magen.
Det är lite ungefär som när vi är hos mamma existerar inte världen runtomkring.
Men när man kommer hem är det som att slängas rakt in i verkligheten,
man får det kastat i ansiktet hur saker och ting egentligen är.
Jag mår illa och är nervös, och tankarna snurrar i 220.

Jag gruvar mig för helgen.
Ensamheten, tystnaden och ja allt.  
Vet inte riktigt vad man ska säga,
men jag är lite besviken. 

 

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare...

Oavsett om du är ensammen så har du iaf knall-nagellack i alla dess färger ;)



(Låter dumt, men är väl menat.)

2009-09-16 @ 01:43:23
Postat av: Peppe

Hörru snygging Kan inte jag få komma och hålla om dej!??

2009-09-16 @ 09:06:26
Postat av: Anonym

Du ensam??? det tror jag inte att du är;)

2009-09-16 @ 11:27:14
Postat av: Carro

Nä men telefon va inte på eller du kanske pratade i telefon

2009-09-16 @ 11:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0