Blinkande skor

Tindra är en liten skitunge! haha!
Idag när hon kom hem va det första hon sa
"Titta mamma jag har spindelman skor, nu kommer du bli arg!"
Så visade hon stolt upp sina skor!
(och givetvist så blev jag ju inte arg)

Hon har tjatat på mig om att hon vill ha spindelman skor, stövlar osv..
Men jag har sagt ifrån, ibland kanske blivit lite upprörd och sagt att det är för pojkar.
Men nu va lyckan gjord när hon hade fått av pappa sin.
Ska nog ta ett snack med han! haha..



Skorna blinkar rött när hon går.
Jag känner mig så hemsk. Men jag vet inte om hon kommer få använda dom.
Jag frågade varför hon inte valde Hello kitty eller nåt.
Men hon kom med nån diffus historia då om att de va för stora och små,
och lite lallande ord där emellan.
När jag frågade om hon va en "ljugpotta" svarade hon inte :p
Go rumpan!



Kommentarer
Postat av: Hanna

jätte coola skor... även för en tös! ^^ hoppas hon får använda dom, trots att det inte är hhello kitty! ;o)

2010-04-30 @ 10:03:12
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0