En lugn morgon

Morgonen gick relativt bra måste jag säga! såå skönt!
Det enda va att trollet började tjaffsa om kläderna jag hade tagit fram,
för hon skulle inte ha dom. Hon skrek och hade sig, sen slängde hon sig ner på sin fäll (framför Tv'n) så hon slog huvudet i tv bänken. Då vart det en ynklig tjej, men hon klädde på sig tillslut! =)
När vi skulle åka till dagis så skulle hon ha sina Uggs, men det är alldeles för blött för det
och jag behövde bara säga till henne 3-4 gånger, sen bytte hon till gummistövlarna.
UTAN skrik och bråk! Hah, Lovely!
Så detta ser jag som en lugn morgon, nu!

Just ja, dessutom vart det lite bråk om napparna, hon ville ha med sig 3-4 stycken till dagis men jag tyckte det räckte med en för att alla inte skulle komma bort.
Precis när hon skulle få ett utbrott, avledde jag henne och började snabbt prata om annat.
Och det funkade =)

Idag ska klockan förmodligen lämnas in,
så armbandet blir förminskat.
Det går inte att beskriva lyckan det blev när jag öppnade paketet och såg
kartongen där det stog Addiction By Jet Set.
Och lyckan va ännu mer när jag såg att det va i färgen Purple Passion.
Precis en sån som jag
ville ha! =)

Det va meningen att jag skulle få den av Johan i julklapp,
men då önskade ju jag mig en iPod.
Men nu fick jag klockan av han.
Tydligen hade det varit lite besvärligt att få tag i just denna färg/modell.

Jag älskar verkligen klockan, den är sååå fin! =)
Jag längtar tills jag kan börja använda den!!

Men jag är förvirrad.
Den största frågan nu är,
Vad vill jag? vad vill jag egentligen? Vad vill jag innerst inne?
Jag vet inte ... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0