En massa babbel

Jag har haft en fantastiskt trevlig helg måste jag säga.
Den har varit fylld av vin :p haha...

I fredags var jag bara hemma, såg Pirates of the caribbean och drack lite vin,
givetvist!
Lördagen spenderades hos mormor och morfar en stund,
för att senare åka till ön, såg på film, drack gott vin
och hade trevligt sällskap =)
Igår spenderades dagen i Ljustadalen, en kusin fyllde år.
så vart väl där i stort sett hela dagen.
När jag kom hem vart det en promenad, sen fick jag ett
"återfall", han sov här.

Idag kan jag väl tycka att det va lite onödigt.
Fast samtidigt inte. Ähh, jag vet inte!
Idag är det en ny dag, och det innebär nya tag!

Jag blir galen iaf.
Han är som ett svart hål, jag dras tillbaka fast jag egentligen inte vill.
Fast egentligen kanske jag vill på nåt sätt, men endå inte.
För hur mycket ska jag behöva ta?
Det går inte att leva på de bra stunderna vi har haft,
de har varit och det är länge sen.
De senaste månaderna har bara varit... svart, mörkt och fylld av sorg!

Så nej! Jag tänker gå vidare i mitt liv.

Faan också, att det ska vara så svårt!
Jag är så klyven så jag håller på å dö!

Dessutom så har jag en sån separationsångest över allt,
jag kan få ångest och krypningar över att jag ska slänga en sopåse
en cigarettfimp och helt onödiga grejer!
För att inte prata om kläder, jag kan verkligen inte göra mig av med kläder.
Och nu är det en människa som ska ut ur mitt liv,
så krypningarna i kroppen tar över mig!

Ähh slut babblat för min del nu, nu ska jag ta och städa upp här hemma.
Idag kommer förmodligen mitt älskade troll hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0