Helgen

Nu ska jag snart åka och hämta skruttan på dagis, som jag saknar den lilla odågan :p
Men jag måste säga att dagarna har gått fruktansvärt fort!
Och helgen har varit den roligaste på evigheter, har haft det helt fantastiskt på alla sätt och vis!
Jag har verkligen bara varit jag..

Den här helgen känns verkligen som att jag har rensat allt, jag känner mig som en ny människa och nu är jag laddad för nya tag. Dock så har det hänt en grej som slog ner mig lite grann.
Va upp på toa inatt och märkte en grej, dock så tänkte jag inte så mycket på det när jag va lite yr i nattmössan.
Men så i morse när jag gick på toa, så va det ännu mer fast annorlunda.
Pratade med Carolina i tlf och berättade, hon sa att det kunde vara en sak.
Och då kom jag på det som hände inatt, och visst måste det ju vara så.
Pratade även med mamma, och hon sa samma sak.. så det kan bara vara det.
Så i morgon hade jag tänkt att få till en tid på sjukhuset.

Jag vet inte om jag är lättad eller ledsen, det känns så konstigt.
Men samtidigt så kan jag inte sitta och vara ledsen över en grej jag fick reda på när det redan va borta.
Och samtidigt så känns det skönt att det blev såhär.. Det hade ju varit hundra tusen gånger värre om jag hade fått reda på det och varit tvungen att ta ett beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0