Labil

Orka sitta och deppa över att jag är fet.
Det är ju underbart väder =)
Sen så vågade jag mig upp på vågen förut, och det va inte så illa som jag trodde!
Trodde verkligen att jag skulle väga 60+ nånting. Men icke! 
Vågen stannade på 56, så ungefär 1,5 kg har jag gått upp.
Det är lätt fixat, så länge jag håller mig borta från mat- mamma :p

Jag har inte vågat sagt eller skrivit nåt om Tindra, för är det nåt positivt brukar det sluta med att jag får äta upp det med hull och hår. Men jag tror att några extra dagar hos pappa sin gjorde susen.
Visst har det väl varit små gnabb efteråt, men det har varit "normalt" små tjaffs.
Lovely! Så nu hoppas jag att jag slipper äta upp det jag har sagt :p

Annars så känner jag mig rätt så lycklig,
förutom bullmagen, men som sagt, det löser sig =)
Ja jag vet, jag är en aning labil i mitt humör ;p

Igår kväll fick jag en sån fruktansvärd värk i magen,
men fortfarande mensvärk light, men jag tog faktiskt en ipren så jag kunde sova gott.
Börjar bli hyffsat less på att blöda nu, inne på 1 vecka idag.
Men som det verkar så slutar det snart, förhoppningsvis!

Nu blir det en låååång promenad!
Hade en latvecka förra veckan, men det va inte så kul och lockande att gå ut o gå
när det forsade blod. Haha, lite väl onödig info kanske :p
Men nu vet ni ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0