Samvetet

Det har börjat skölja en våg av dåligt samvete över mig gällande att jag lämnade bort Tindra snuppan!
Så länge hon kommer vara borta nu, så länge har vi aldrig varit ifrån varandra.
Men samtidigt kan vi ju behöva en paus ifrån varandra, och trollet får ju spendera mer tid med pappa sin,
och jag kan ladda om batterierna helt och hållet. 
Så nej, dåligt samvete slår jag bort!
Vi behöver det här!

Nu ska jag snart bege mig till Ica och se om det finns nåt roligt att handla,
jag ska njuta av en lugn handling :p
Det är så tyst och tomt här hemma utan skruttan, och tråkigt!
Vad gjorde man innan man fick barn egentligen?

Idag har jag verkligen bara varit jag, har donat lite och haft mig,
har inte gjort många knop, har inte ens klätt på mig efter duschen i morse
så jag skuttar fortfarande omkring i underkläder.
Men i morgon hade jag tänkt ta tag i en massa saker.

Nu blir det kläder, sen Ica =)
Ska kanske ringa å höra om skruttan vill prata lite också..


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag skrattar varje gång jag läser din blogg. Du verkar verkligen ha en dotter med humör. Men du skriver så roligt och beskrivande, känner verkligen igen mig själv. Min dotter var likadan. Hon är fjorton år nu, och det är verkligen ingen rolig ålder heller. Men hon är ju otroligt söt ditt lilla troll. Halkade in av en händelse och kommer att följa din kamp med trollet. Ha det så bra och passa på att ta hand om dig själv!

2010-04-17 @ 17:10:35
Postat av: Cissan

Tack för din kommentar, vad glad jag blir =)

2010-04-19 @ 10:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0