Sovmorgon

Ohh vilken sovmorgon jag fick idag, ända till klockan 8 :p
Lite bättre än igår, då vaknade jag 7.30, men tvingade mig själv att somna om till 9.30,
men idag har jag alldeles för mycket att göra så jag kunde inte somna om.
Eller ja, egentligen är det väl inte så mycket, men har jag mer än två saker att göra så blir jag alldeles panikslagen och stressad och oftast slutar det med att jag skiter i allt.
Men idag tänker jag iaf försöka göra allt jag ska.. =)

Nu ska jag ta och sminka mig sen ska jag bege mig till pappa som ska byta däck på bilen,
första grejen på dagens göra lista!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går inte och kommentera på den du frågade om villket landsnummer har + 38 så jag skriver här istället det är i alla fall Ukraina:)

2010-04-19 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0