Prickikorv dreggel!

Idag har Tindra dregglat så fruktansvärt mycket, och hon har inte dregglat sen hon fick tänder.
Så jag har varit lite fundersam på vad det kan ha varit.
Men så förut frågade jag om jag fick se tungan hennes, och där hade jag svaret.
På tungan och under tungan är det proppat med stora blaffor. (Imorse va dom rätt så små.) 
Så inte konstigt att salivet rinner som en fors på henne.. Stackars min lilla älsklings prickikorv!

Idag har jag verkligen inte orkat vara trevlig eller social,
jag har känt att jag vill döda alla som öppnar munnen eller visar sig, ungefär.
Jag är så jävla äckligt vidrigt trött så det går inte att beskriva,
jag orkar knappt hålla upp huvudet. Känner hela tiden att jag vill nicka till.

Humöret blir inte bättre av att jag känner mig så jävla äckligt fet,
så fruktansvärt äcklig! Fettet väller ju över!
Valkarna tar över mig! Hela jag är en stor valk, en fettig degklump!
Jag äcklas!! Uscha uscha!

Nää, nu ska jag smörja min Prickikorv med Zinksalva.

Nån som vet hur/om man kan lindra klådan/smärtan i munnen?



Kommentarer
Postat av: petra

Hej! tyra hade något som kallas höstblåsor, hon dregglade som satan hon också ... det bara rann så jag gav isglass för det var det enda hon fick i sig. Hoppas det ger med sig kramar från oss

2010-08-01 @ 21:53:14
URL: http://petratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0