Röd hårfärg

Det känns alltid lite bättre när man har fått hetsa av sig lite,
idag känner jag mig på bättre humör än igår =)

Dock blir jag liiite irriterad på att det ska vara sol och varmt.
Men det är ju typiskt det, bara för att jag har en prickikorv :p

Jag börjar även få lite smått panik, min hårfärg verkar ju Willys ha bestämt sig för att sluta sälja.
Mitt hår börjar närma sig att behöva en färgning. Vad göra?
Det finns i mitt tycke ingen annan tillräckligt röd färg.
Så jag känner mig lite panikslagen. Jag vill inte byta hårfärg.
Hittade en sida som har massor med olika röda hårfärger, eller det va hårtoningar men endå.
Toningarna kostar 69 kr, men man måste beställa för minst 200 kr. Jag hittar verkligen inget annat på den sidan som jag vill ha. och jag vill inte beställa flera innan jag vet om dom är bra eller inte.
Hmm hmm... Jobbigt läge!

Nån som vet nåt ställe där dom säljer röda hårfärger?




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blir vansinnig på willys. MÅSTE ha min röda färg ju som du tipsade om!

Köpte en annan dyr röd färg och håret blev mörkt med lite rött i, jag halvdog! Jag vill ha willys färg!!!!

Provar du nån annan rödfärg och tycker den är bra så tipsa gärna :-)

2010-08-04 @ 01:05:02
Postat av: Cicci

Jasså, vad va det för färg då? Så jag vet vilken jag INTE ska prova =)

Kommer garanterat komma ett inlägg, när jag har provat färgen jag köpte! =)

2010-08-04 @ 09:57:50
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ååå jag kommer ju inte ihåg. Den är köpt på kicks, 129;-

Jag kommer aldrig få mitt hår att bli "willyshårfärgsrött" nå mer eftersom mitt hår är för mörkt nu. SKIT!

2010-08-04 @ 13:56:21
Postat av: Cicci

Men hua, 129 kr för en färg som man inte blir nöjd med! Rena rånet ju! Jag är väldigt skeptiskt till färgen jag köpte, är livrädd att det ska bli för mörkt.



Jag har starka funderingar på att åka och mordhota varenda willys anställd, innan jag provar färgen jag köpte.

2010-08-04 @ 15:36:13
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0