Sotade ögon

Sen jag började sminka mig, så har jag alltid gillat att prova olika saker.
Som tex ett tag i 14-15 års åldern kallade Ulf mig för Olga (=Rysk hora eller nåt:p) Allt va blått och för mycket :p
Jag har provat alla färger o former. Men en sak som jag tycker är sååå snyggt men, enligt mitt tycke, nånting jag aldrig har lyckats med. Det är att sota ögonen.

Så förut innan jag skulle tvätta av mig sminket så tänkte jag att fan nu provar jag, köpte ju nytt smink förra veckan. Men neej, det ser ut som jag har fått en blåtira.


 

Allt blir bara klet och kludd och smetas ihop och överallt. Ungefär!
Men skam den som ger sig, innan jag dör ska jag ha lyckats sota ögonen,
Snyggt! =)


Kommentarer
Postat av: ulf

du kan få bilder av mig, så får dom andra också hur du såg ut som ryska.

2010-08-04 @ 01:15:11
Postat av: Cicci

Haha, snällt :p

2010-08-04 @ 10:45:55
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket snyggt målat.

2010-08-04 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0