Barnavdelning


Här är min nya jacka
 


Dock är bullen på ryggen lite störande, men vem bryr sig..

Här är en tröja, som passar en egotrippad människa :p




Båda är köpt på Lindex barnavdelning.
Jag älskar barnavdelningarna, det är så mycket billigare :D


Ibland är det bra att ha en skev självbild, jag är världens fetaste men kan ha stl 158.
Man blir lite happy då, måste jag säga =)
Har en del kläder i den storleken. Dock så måste jag hitta mig en ny skinnjacka till våren,
den jag har i stl 164 är för stor, och blir sådär bullig. Det gillas inte!

MEN! Det som är dumt med jackor i barnstorlek det är att det är så små och få fickor på dom.
Everest jackan jag köpte i början på vintern är det ju hur mycket fickor som hellst på, 
så den får hänga med ett tag till innan jag byter helt. 

Appropå jackor, jag har så mycket jackor nu. Som bara hänger. 
Jag köper minst en ny jacka varje säsong. Skinnjackan är nog den som har hängt med längst. 
Resten bara hänger och samlar damm...  




Kommentarer
Postat av: Mia

Snygg som vanligt.....

2010-12-30 @ 22:42:04
Postat av: Cicci

Tack! =)

2010-12-31 @ 11:50:57
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0