En bh i julklapp...

Nu har jag och Skruttan gjort julfint här hemma.
Hade det inte varit för Tindra hade jag inte gjort det, jag är inget stort fan av julen direkt.
Eller ja, det ska vara att få Julklappar då :p
Granen skippar jag i år, gjorde det förra året också. Orkar inte hålla på.

Vi pratade även lite om vad hon önskar sig i Julklapp, så tittar hon på mig och säger helt allvarligt, En bh!
Jag vart verkligen osäker på om jag hörde rätt, så jag frågade va hon sa.
Fick till svar: Jaaa mamma, hör du DÅLIGT!? Jag vill ha en BH!!
Öhh, okej :p

Jag känner mig även fetast.
Johan kom hit o åt med oss, och jag känner mig så tvingad att äta när han är med.
Inte för att han under några som hellst omständigheter tvingar mig,
men i huvudet mitt känner jag mig tvingad.
Så det blev ett par köttbullar o lite mos.
Men usch o fy vad äcklig jag känner mig!
Blir det samma väder imorgon som idag, då åker min gå skor på och iPoden in i öronen så ska det ut å brännas så mycket fläsk så det kommer bli en fläsk rand på gatan efter mig.



Och Till "Sara" som skrev en kommentar.
Din kommentar gjorde så jag fick mig ett gott skratt!
Det va många punkter du failade på när du hittade på vem du är :p
Och hade jag kört på han, hade han varit en blöt fläck på sjukhuset.
Men eftersom jag inte är såå psykopatiskt, så körde jag ju inte på han.
Jag tänkte ju.. men gjorde det inte. Bara nästan sådär.
Och ja, visst är det olagligt att köra PÅ nån men nu gjorde jag ju inte det.
Annars kan man ju stå efter en väg och anmäla alla för att dom "nästan" har kört på en.
(För man kan ju inte veta om dom VILL köra på en) Pucko!
Såå, tänk på det nästa gång du ska hitta på vem du är, ha lite bakgrundsfakta.
Ett tips bara! =)

Men nog om det.
Jag och Johan är vänner igen och ska leva resten av våra liv tillsammans,
ja, tills den dagen nån av oss har ihjäl den andra vill säga ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0