Fetma ångest!

Usch vilken jävla fetma ångest jag har, jag tror jag dör snart!
Vet inte vart jag ska ta vägen, jag mår illa!
Jag har ont i magen!
Jag är fetma fet och alldeles uppblåst, så jag inte kan röra mig!

Min dag har bestått av:
några chokladrispuffskakor
två kokostoppar
två mandariner
några plättar med socker o sylt
glass med chokladsås och ett par maränger
en rostmacka med rökt kalkon
två glas mjölk
en latte
(Några glas vatten också)

Jag vill verkligen klösa mig ur kroppen.
Jag vill få bort allt äckel jävla fett, fan vad arg jag blir på  mig själv!
Jävla fetknopp! Jag äcklas nå så kopriöst mycket!
Allt bara väller o väller o väller, det försvinner aldrig
det blir bara mer o mer fläsk!

Fan fan fan fan fan faaan..!


Kan ingen smitta mig med vinterkräksjukan?
Eller nää, jag vill inte kräkas..
Men influensa eller nåt, kanske en rejäl halsfluss?
Jag är öppen för förslag.




Nytagen bild på mig!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen, äre sant? Vetu, idag när jag berättade för sidney att hon kommit med i gruppen och får börja dansa om några veckor så sa hon "jaaaaa, då kanske jag kan dansa med tindra" åsså vart hon jätteglad! Jag sa att hon skulle höra med Tindra imorgon på dagis (kommer hon förresten?) om hon va sugen och sådär. Gud vad kul att du funderat på det ändå, tjejerna skulle nog ha jättekul där tillsammans! :)

Hittade en bra kurs på Danceworld, kolla deras hemsida! Nybörjare 3-5år Discodans, kursstart 16/1 kl 11 (söndagar)



Och apropå ditt inlägg, kolla på mej nästa gång vi syns så kan du få känna dej spinkig!

Jag har gått upp 8 kilo under de här året o är ett RIKTIT fetto som inte kan ha sina "säkra" jeans! SÅ illa är det, DET är äckligt! Så kolla dej själv i spegeln o tänk på fettomia nästa gång du får dom där tankarna!

Du är jättefin! :)

2010-12-14 @ 20:03:02
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0