Gravid!?

Jag befinner mig fortfarande i ett lyckorus över att jag kom in på skolan!
Det känns verkligen jätte kul att så många glädjer sig med mig, det får mig att bli ännu mer peppad =)
Som jag trodde blev älskade farmor gladast av alla =)

Oftast få man äta upp det man har sagt, men just nu skiter jag i det för i 2 veckor har jag känt mig såå fri, känns ungefär som jag har blivit släppt från fängelse eller nåt.
Men enda sen jag satt in spiralen i Maj, har jag nog konstant blött, det har kunnat varit MAX 2 dagar då jag har varit helt blödningsfri. annars har det kommit nåt stänk iaf. 
Men för 2 veckor sen, slutade det. Och det har INTE kommit tillbaka.
Vem är lyckligast i vääääärlden? Jaaaaaag! :D :D

MEN!! Dock så har jag börjat oroat mig extremt mycket över att jag är gravid.
Jag tycker att jag har svällt i hela kroppen, låren o armarna är ENORMA, magen putar och brösten har växt skit mycket, och ömmar, kan knappt ha de senaste bh'arna jag köpte. Och jag tycker att jag äter hela tiden.
Jag vågar inte göra ett grav test, tänk OM det skulle vara positivt.
Jag vill inte ha mer barn, och absolute inte nu! Då skulle jag vara tvungen att göra abort,
och en abort vet jag inte om jag skulle klara av.
Men de mesta kan det dock finnas naturliga orsaker till.

Jag har rådfrågat lite med Johan :p
Han tycker givetvist att jag är lika "smal" (men jag tror att han säger det för att vara snäll bara) och han är bara glad att brösten har växt (snuskgubben).
Men iaf, resultatet av att jag äter (enligt mig) hela tiden, är att det första stället där kroppen suger åt sig fett är just i magen, runt organ och liknande, därav magputning OCH viktuppgång!
Vilket resulterar en fetare kropp med riktigt mycket och stora valkar! Blubb blubb... Allt hoppar när jag går. 
Bröstväxningen kan ju beror på hormoner från spiralen.. förhoppningsvis!

Men till efter nyår å så, så får jag lära mig att leva med extrem fetma och fetma ångest, orkar inte bry mig nu runt jul med en massa julmat. Eller klart jag bryr mig, jag bryr mig alldeles FÖR mycket, men jag ska försöka tränga bort det, jag får ha stora kläder så det inte smetar åt på fläsket bara. 
Så efter nyår börjar min bantning.. igen!
Då jääävlar!! Då smäller det! :D



(Jag skulle uppskatta att ingen påpekar att jag har gått upp i vikt, jag VET det redan!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0