Happydance!

Herregud vad jag är lycklig! Det går inte att beskriva! :D
Jag verkligen älskar MIN bil! Den är så fin och super skön att köra!
Dock så körde jag fast igår när jag skulle till Johan, men det va alldeles nedanför han så älskling kom fort och hjälpte mig =) Det va ju såå mycket snö!
Alldeles nedanför där jag körde fast, va det en annan som hade kört fast. Haha :p

Nu ska jag städa upp lite hemma hos Johan, sen ska jag gå ut och skotta fram MIN Pärla.
Sen ska jag tömma mammas bil, den ska tillbaka idag!
Idag kommer även min lilla älskling hem! Som jag saknar det lilla Trollet!

Bilen är iaf en Renault megane -97, mörkblå
SUPER fin! och den är baaaaraa MIN :D

Nu ska jag göra Happydance genom lägenheten medans jag städar upp här!
Happydance fortsätter hela livet ungefär!
Det känns verkligen som ett berg av ångest har lyfts från bröstkorgen.
Förut när jag stog och sminkade mig, så kände jag att just nu har jag INGET att oroa mig över, jag har inget att ha ångest över. Jag hade inga som hellst negativa tankar överhuvudtaget.
Eller jo en, Johan har slut på toapapper :p hahah...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du lycklig, så är vi bloggläsare det också:)

2010-12-28 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0