JAAAAAAAAAY!

Idag va jag o Skruttan och hälsa på hos pappa en stund.
Härjade och åt =)
Pappa höll på och skämta med Tindra, och Tindra skulle säga, är du inte klok, men ist utbrast hon
"ÄR DU KLOK?!?!" Haha, gud vad jag skratta!

Sen for vi hem och hade Fredagsmys, jag gjorde iordning Marängsviss och vi tittade på Idol.
Tindra är lika såld på Jay som jag!
Under hela hans första uppträdande headbanga hon, hoppade i soffan och gjorde "rock tecknet" med fingrarna.
Andra gången satt hon helt salig och lyssnade.
Hon tittade på mig och sa drömmande:
"Han SKA vinna mamma! Tänk om han kunde vara hemma hos oss, då kunde han sjunga för oss hela natten. Då behöver inte vi titta på Idol på tv, för då har vi våran Idol hemma!"
Jag kan inte annat än att hålla med min älskade Skrutta!

Även att hon sa om Bagge "Han ska INTE vinna, han är så klumpig!"
Jag fick mig ett gott skratt och förklarade att han inte va med i tävlingen.
Och när Andreas sjöng, så påpekade hon "Han ser så konstig ut och ska inte vinna"
(Nu lär mormor bli ledsen eftersom hon är rå tänd på han :p)
Tindra har så mycket roliga och oväntade kommentarer om allt =)

När Jay gick till final blev jag så lycklig så det kom nog lite kiss i brallan :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0