Jag har funderat ...

Jag har funderat lite.
Och jag har kommit fram till att jag tänker INTE sätta lösen eller avsluta min blogg.
Varför ska jag göra det när jag har haft den snart i 4 år.

Men min största undran är vad ni små skvallerfittor får ut av att skvallra som små kärringar?
Och dessutom ska ni skvallra, så återberätta det som står här.
Ändra inte och spä inte på saker.
Eftersom Johan har valt att INTE läsa min blogg, och även fast ni ringer och skvallrar så gör han inte det.
Vilket skapar en massa missförstånd, som givetvist leder till bråk. Eftersom han inte tror mig, och han vill inte läsa. Är ni så avundsjuk och bitter så ni måste förstöra för andra?
Vad får ni ut av det?  Kan ni lägga er med gott samvete?
Vill ni inte svara på de frågorna här, så kan ni göra det medans jag slår ut era tänder och krossar era käkar.
För tro mig, ni kommer inte komma undan... Ingen av er ;)


Nu har jag ringt VC så jag väntar på att dom ska ringa upp, ska beställa tid både till mig och Tindra.
Ska höra om hon kan få Bricanyl igen.
Jag måste ta prover, jag fryser så mycket hela tiden och jag är så trött.
Jag går omkring och sover ungefär och jag tar mig verkligen inte upp på morgon.
Dessutom de senaste veckorna blöder jag näsblod lite titt som tätt,
dock oftast när jag blir upprörd. Men i vissa fall helt appropå inget också.



Tack till er som kommenterade i förra inlägget, vad gulliga ni är!
Det va era kommentarer som fick mig att ändra mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ingen aning vad som har hänt men jag är glad att du inte ska låsa din blogg för jag gillar den verkligen :-)

Jag känner inte ens dig men jag gillar verkligen bloggen!

2010-12-01 @ 15:01:11
Postat av: Jannice

Vad glad jag blir att du ska fortsätta skriva öppet! :)

2010-12-01 @ 19:17:55
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0