Jag har sovit!!

Idag väckte Skruttan mig strax efter 9, dock så låg vi kvar och vaknade till o myste en halvtimme kanske.
Jag kände mig utvilad. Jag kände mig mer utvilad än på länge! Det är såå underbart!
Dock hade jag gärna kunnat sovit en stund till, DÅ hade jag verkligen varit helt o hållet utvilad.
Men har man en liten Skrutta som vill att jag ska vakna, så är det lika bra att göra det =)

Men ikväll ska jag ta tabletten tidigare, det blev att jag låg vaken en rätt så lång stund igår.
Grubblade som vanligt över allt mellan himmel och jord, vilket ger mig en sån ångest.
Men tillslut så, då somnade jag! Eller jag stendog nog, somnade nog mitt i en tanke :p

Men jag är så lycklig, så himla lycklig över att jag har fått sovit en hel natt i sträck!
Lyckan över att ha fått sovit överväger tom att jag känner mig fetast idag med uppsvullen mage och magont efter gårdagens extrema svullande. Jag känner mig rätt så tillfreds =)


     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0