Julklappar o VC

Idag blir det VC med Skruttan! Hoppas det går bra, har mutat henne med att om hon är duktig så åker vi på Ica så får hon välja precis vad hon vill! Det gäller att välja en affär där det finns minst dyra grejer annars kan man inte hålla "Precis vad du vill", Ica = Bra val! Leksaksaffär = Ruinerad! :p

Jag som va så nöjd över att jag va klar med alla Julklappar, eller ja har en kvar.
Men jag vet vad det är, och det kommer ta 2 min.
Men så delegerar Johan sin julklapps handel till mig, inte till alla, men de flesta.
Jag försökte att jag skulle handla det han har planerat till mig, men det gick inte.
Har försökt få reda på vad jag ska få, har försökt på alla möjliga sätt.
Men jag tror att han har blivit kvicktänkt och inte försäger sig så lätt.
Men skam den som ger sig.. Mitt nästa "kort" kommer bli att jag ringer när han är stressad och jag är på nån affär eller nåt så säger man snabbt
"Hej, du en snabbis bara, är på affärn nu. Vad ska jag få av dig i Julklapp?"
Funkar inte det får jag filura vidare. Har provat så mycket nu :p
(och nåde den som kommer skvallra mitt nästa "kort" för han!)

Men iaf, så jag tänkte åka till Birsta i morgon, har kommit på vad jag ska köpa till alla jag har blivit ombedd att köpa åt. Men först ska jag till VC på förmiddagen i morgon. Sen så kanske jag och skruttan förhoppningsvis möter upp mamma o Ulf där ute, så Skruttan kan vara med dom medans jag tar ett snabbt race genom BC.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0