Julrim!

Jag brukar inte skriva nån klaschig ramsa/rim på julklapparna, men nu har jag gjort det,
på tre stycken iaf. Vet inte vad det tagit åt mig, måste vara för att jag är bäng idag :p

Dock har jag ju givetvist inte skrivit dom själv, inte idag iaf :p
Men jag måste dela med mig av dom, kan ju dock inte säga vad det är eller till vem =)

--
Nu är det snart vår- då doftar häggen och du är på väg in i väggen!
Coola ner med denna grej, den funkar lika bra för kille som tjej.
Sitt bara ner och filosofera medan du klämmer lite mera.
Effekten kommer med automatik, och du får dig samtidigt fingergymnastik.
--
Bra att ha när det hettar till!
Annars kan det bli spill...
--
Efter några såna här, lever både grodor och bär
men det är bara i erat sinne, för ni har tappat minne
om vad som hände igår, när ni tagit en tår eller två
SKÅL!
--

Synd att jag inte kommer ihåg alla julklappar jag har köpt och vilka som är vilka,
då hade jag nog fortsatt hela natten :p


Nu ska jag blåsa håret sen soova.. eller ja, försöka iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0