Kat Von D

I morse va Kat Von D med på Vakna med the voice för att sen vara med på Rock klassiker.
Jag verkligen älskar den där tjejen. Hon är såå awsome!
Älskar hennes tatueringar både som hon har och gör, och hennes stil!
Och snygg som fasiken är hon med, och hennes kropp skulle man vilja ha =)




Idag hade jag tänkt ta en tripp till Birsta och shoppa loss lite.
Men jag ska på begravning ist. Hur kan man välja begravning före Birsta undrar jag och säkert flera.
Men jag följer med min Älskling för hans skull.
Jag vill ju inte gärna gå på begravningar o sånt, allt som har med döden att göra.
Det ger mig en sån ångest! Men min ångest får jag lämna hemma, nu ska ju jag faktiskt vara ett stöd för min Älskling.
Jag vet ju att han hade gjort precis detsamma för mig!
Dock känns det ju lite konstigt att följa med på en begravning för en människa jag aldrig har träffat,
fast iofs, det kanske blir lättare endå. Fast njae, jag tror inte det.
Det kommer fortfarande vara en död människa i samma rum som mig.
Nää, nu ska jag inte spåra ur här med världens längsta inlägg om döden och min ångest.

Jag följer med min älskling som stöd, för att jag älskar han. Punkt slut!




Kommentarer
Postat av: Tony kungen Lundstedt

men fiffi vill du ha lika kropp som Kat så får du gå upp minst 15kilo........

2010-12-02 @ 11:05:38
Postat av: Cicci

Du är ju knäpp du :p

2010-12-02 @ 11:38:50
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0