Kavaj jävel!

Fan också!
Håller på å göra mig smått klar, så tog jag på mig korsetten och skulle prova med kavajen till.
Det är ju såå super snyggt! Jag har inte provat kavajen på evigheter, men jag va ju bombsäker på att jag kunde ha den, t.om att den kanske va för liten. Det är storlek 34 i den.

Tog på mig den, och den satt som en sopsäck. Jävla skit!!
Aja, men det ordnar sig väl på nått sätt..

Snart ska jag skjutsa Tindra till landet, hon ska fira med mormor och några andra.
Hellst hade Tindra vela åka tidigt i morse, hon tjatar hål i huvudet på mig :p
Och mamma, Tindra har bestämt att hon ska stanna tills på Lördag, nästa Lördag alltså..
Haha, go rumpan! Hon är en riktig liten mormor-gris! Men hos och med mormor får hon göra precis vad hon vill. Lilla hulliganen!

Efter jag har skjutsat Tindra, beger jag mig till Johan. Det ska städas och fixas där, och förbereda maten.
Dock får Johan stå för kockandet, jag fixar sallad och dukning =)
Vi blir åtta stycken som ska äta, sen tror jag att det skulle komma nå folk efteråt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0