Nån som vet?

Är det nån som vet ett ungefärligt datum när man får reda på om man kommit in på komvux eller inte i Januari?
Tycker att det borde ju komma snart, det skulle komma i dec. men nu är det mindre än 1 månad till kursstarten.
Eller ska man få reda på det typ dagen innan? sinnessjukt ju! 

Jag har provat att ringa Komvux hela dagen, ringde reception, men jag skulle återkomma senare då det fanns nån där som kunde svara på det, när jag återkom fick jag ett annat nummer att ringar, för där kunde dom svara på den fråga. Där fick jag nåt automatiskt tlfsvar om att jag skulle uppge nåt  referens nummer.
Slog upp nummret på Hitta, och det visade sig vara ett nummer man ringer och sjukanmäler sig på.
Va fan!
Så jag gick in på hemsidan, betade av alla personer på komvux som det fanns nummer till.
Antingen inget svar, eller automatiskt tlfsvar om att människan inte är anträffbar.

Jag blir galen!


Tindra snuppan ringde och frågade om hon fick sova hos pappa sin en natt till,
så vill hon det får hon väl det. Tråkigt som fan bara!
Saknar ju ihjäl mig efter henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0