Ont

Jag har så himla ont i magen idag, eller på sidan liksom. På vänster sida.
Det liksom trycker och gör ont. Skit jobbigt. Men har pulat i mig lite värktabletter, så får jag hoppas det går över.

Jag känner mig såå himla uppblåst och fet idag.
Igår va jag relativt nöjd. Och jag va nöjd med det jag åt, visst det va för mycket endå, eftersom det va nåt.
Men jag har ju bestämt att jag inte ska bry mig så mycket nu runt Jul, försöka iaf.
Iaf, sen på kvällen åkte jag, Tindra o Heléne till mormor o morfar, där vankas det alltid nåt gott.
Så jag tryckte i mig ett par skinkmackor, världens godaste julskinka hade dom =)
Och två bullar. Så idag står magen rakt ut. Men jag kan ju inte äta vitt bröd och bullar o så, blir ju såå uppsvälld.

Men men, jag får leva som fet bara. Inget mer med det.
Men jag har oooooont!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0