Pirrigt

Det känns lite pirrigt med nyårsafton i morgon.
Inte för att det är nyårsafton bara liksom, utan att jag o Johan ska fira tillsammans.
Det känns kul, och lite sådär löjligt pirrigt i magen.
Fast iofs, det är ju ett dygn kvar så allt kan ju hända :p haha..
Nej då...

Men första nyåret vi va tillsammans, vet jag inte varför vi inte firade tillsammans,
förra året va det slut iaf mellan oss.. Kanske va det första året också, jag vet inte.
Det brukar ju vara det lite då och då.. Fast nu har det inte tagit slut en endaste gång sen vi förlovade oss i Maj.
Shit alltså, det är INTE likt oss! :p Men skönt är det!

Men tillbaka till nyår, jag köpte färdigt det sista till maten imorgon, idag.
Det blir oxfilé, potatisgratäng med beasås och/eller rödvinssås, stekta färska champinjoner, vitlökssmör och vitlöksbaguetter, en mumsig sallad, och till efterrätt kladdkaka med grädde.
Har även köpt så jag kan göra en fin dukning och lite annat grejs.
Kommer bli kalas bra!!

Åhh vad jag längtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0