Skojsiga piller

Om en stund blir det VC för min del, som sagt.
Tänkte avboka tiden, onödigt egentligen.
Men jag kom på det att jag ska inte dit för det jag egentligen skulle.
Jag ska höra om jag kan få några skojsiga piller utskrivna :p

Nä men skämt åsido, jag ska höra om jag kan få nå sömnpiller,
så att jag kan somna på kvällarna och få sova en hel natt utan att vakna 745 ggr.
Vlket resulterar i att jag går runt som ett lik på dagarna, när jag inte kan somna eller sova.
Har ju en liten förkärlek för propavan sen förra året, eller om det va början på detta år.
Kanske nåt ångestdämpande också? Hmm.. det återstår att se.

Nä slut babblat, ska hoppa in i duschen nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0