Jag ♥ Edward

Jag som hade tänkt se en film och lägga mig tidigt idag, nu när jag blev lämnad och ensam.
Inte lämnad som i dumpad. Men lämnad själv åt mig öde. Johan ville inte vara med mig för att jag va så otrevlig :p Haha.. Nä men, jag orkade faktiskt inte vara trevlig för jag har en fruktansvärd huvudvärk som inte går över trots en massa värktabletter och MAT, och jag är för trött och har för ont för att orka prata.
Stackars Johan egentligen. Ibland. Han kan också vara otrevlig.
Men nog om han och mig och sånt.

Skruttan är ju hemma iaf, men hon sover så hon är inte mycket till sällskap.
Men iaf, innan jag slog mig omkull på soffan så va jag bara tvungen att gå in på Flashback en sväng, Flashback nörd som jag är, och kolla om det hade kommit nån rolig tråd.
och det hade det! Jag tror jag dör av skratt snart.

Det är en kille som (säger sig) ha aspergers som använder anabola, dricker grisblod, röker på och håller på med syra o mdma 
som säger att han är en vampyr.
Och i sann Flashback anda så är det rätt så mycket roliga frågor och grejer,
tårarna rinner av allt skratt :p
(Ett Troll, men dock så underhållande :D)

Ställ era frågor till en äkta vampyr!

Jag som trodde ett tag att jag hade hittat Edward, men icke.
Den här vampyren glittrar inte. Vilken besvikelse.



Jag kom på det, jag är nog halv-vampyr.
Jag har en vampyr tand som är lite längre än resten av tänderna, och ibland äter jag blodpudding.
Åhh det kanske finns hopp för mig o Edward :D Wiihooo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0