Vurpor & Analsmycken

Jag brukar alltid dra några stilfulla och mindre stilfulla vurpar varje vinter.
I förrgår kom den första, och absolut inte den sista :p
Ulf skulle skjutsa mig till dagis, så jag hade bilbarnstolen under armen och skulle precis runda bilen (Jeepen), då jag snubblade på nåt sätt över mina egna fötter, jag landande raklång med stolen fortfarande under armen, vore ju dumt att släppa den :p Men jag fick ont. Jag skrek lite också, givetvist, när jag ramlade.
Ulf skrattade gott när jag kom in i bilen och sa lite fnissande "Ja, jag undrade vart du tog vägen"
Så nu när den första är gjort, kommer det byggas på fler på lagret :p

Så vi säger Välkommen till blåmärken, benbrott och armbrott.
Hoppas jag slipper de två sista.


Förövrigt har jag sett världens konstigaste och onödigaste grej,
ett analsmycke. Det låter lika bisarrt som det verkar vara.
Man ska tydligen bara stoppa in den i stjärten, i hålet alltså.



Lika onödigt som obekvämt skulle jag gissa på, och den kostar dessutom 420 kr.
Jobbigt om man skulle glömma ta ut den när man bajsar :p
Fast tycker man om saker i stjärten kanske man skulle gilla det... Vad vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0